Thursday 28 December 2017

Przebywający średnio niemiecki


Średnie kroczące. Jeśli te informacje są wykreślane na wykresie, to wygląda tak. Wskazuje to, że istnieje duża różnorodność liczby odwiedzających w zależności od sezonu W jesieni i zimach jest dużo mniej niż wiosna i lato. gdybyśmy chcieli zobaczyć tendencję liczby odwiedzin, moglibyśmy obliczyć 4-punktową średnią ruchliwą. Zrobimy to poprzez znalezienie średniej liczby odwiedzin w czterech kwartałach 2005 roku. Następnie znajdziemy średnią liczbę odwiedzających w w ostatnich trzech kwartałach 2005 r. i pierwszym kwartale 2006 r. Następnie dwa ostatnie kwartały 2005 r. i dwa pierwsze kwartały 2006 r. Zwróć uwagę, że ostatnią średnią możemy znaleźć to ostatnie dwa kwartały 2006 r. i dwa pierwsze kwartały 2007 r. Wykreślamy średnie ruchome na wykresie, upewniając się, że każda średnia jest wykreślana w środku czterech czwartych, które obejmuje. Teraz możemy zauważyć, że niewielka jest tendencja spadkowa wśród odwiedzających. Czym jest średnia ruchoma Średnie ruchy po prostu mierzą średnią cenę lub kurs walutowy pary walutowej w określonym przedziale czasowym Na przykład, jeśli wziąć pod uwagę ceny zamknięcia z ostatnich 10 dni, dodaj je i podzielimy wynik o 10, stworzyliśmy 10-dniową prostą średnią ruchliwą SMA. Są też wykładnicze średnie ruchome EMA s działają tak samo jak średnia ruchoma, z wyjątkiem większych nacisków na ostatnich cenach zamknięcia Matematyka wykładniczej średniej ruchomej jest złożona, ale na szczęście dla trackerów, większość pakietów wykresów oblicza je automatycznie i natychmiast. Najczęściej stosowane ramy czasowe dla średnich kroczących to wykresy 10, 20, 50 i 200 na wykresie dziennym Jak zwykle, im dłuższa jest rama czasowa, tym bardziej wiarygodne jest badanie Jednak krótsze średnie ruchy średnie będą reagować szybciej na rynek ruchy i zapewnią wcześniejsze sygnały handlowe 10, 20, 50 i 200-dniowe SMA na wykresach innych niż codzienne Należy również zauważyć, że podczas zmiany ram czasowych na wykresie mówią, zmieniając wykres dzienny na godzinę, mo średnia będzie wymagała zmiany Jeśli chcesz 10-dniową średnią ruchomą linię na wykresie godzinowym, potrzebujesz 240-godzinnego SMA, czyli 10-dniowych 24 godzin. Jak używać średnich kroczących w obrocie. Wpisz, kiedy silna tendencja wraca do średniej ruchomej linii Wprowadzić ruchome przecięcie średnie. Gauge ogólna tendencja Średnia ruchoma wyświetla wygładzoną linię ogólnej tendencji Dłuższy okres średniej ruchomej, tym gładsza linia będzie W porządku aby ocenić siłę tendencji na rynku, wykreślić 10, 20, 50 i 200 dniowe SMA W trendzie wzrostowym, krótsze średnie okresy powinny być dłuższe niż długoterminowe, a obecna cena powinna wynosić powyżej 10-dniowego SMA Trudność handlowca w tym przypadku powinna wynosić do góry, szukając możliwości zakupu, gdy cena spadnie poniżej, a nie krótką pozycję. Potwierdzenie działania cenowego Jak zawsze przedsiębiorcy powinni szukać wzorów świecowych i innych wskaźników, aby zobaczyć, co jest naprawdę na rynku w czasie Wykres powyżej wskazuje na Bullish Engulfing wzór, który pojawia się tak, jak para odbija się od 20-dniowego EMA Stukając 20 dni EMA, w połączeniu z wzorem świec, sugeruje trend uparty Handlowcy powinni wejść w momencie, gdy świeca Bullish Engulfing zostanie wyczyszczona. Cykle krzyżowe Jeśli krótszy średni ruchoma średnia przekracza dłużej, tzn. Jeśli 20-dniowa EMA przekroczyła 200-dniową EMA, może to być postrzegane jako wskazanie, że para będzie się poruszać w kierunku krótszy okres wzrastania, a więc w wyżej wymienionym przykładzie spadnie w dół W związku z tym, jeśli krótka EMA przewyższy się powyżej dłuższej EMA, tj. 20-dniowego EMA przekraczającego 200-dniową EMA, może to być postrzegane jako możliwa zmiana tendencji, , we wspomnianym przykładzie wzrośnie w górę Historycznie, ruchome przeciętne przeceny zwykle skłaniają się do bieżącej akcji rynkowej Powodem jest to, że ruchome średnie dają nam średnią cenę w danym okresie czasu, więc ruchome średnie tendencje odzwierciedlają rynek s tylko po upływie przynajmniej pewnego czasu Kiedy średnia krótkotrwała przekracza średnią ruchomą, można ją interpretować jako zmianę tendencji do wzrostu. Przeciwnie ma również znaczenie prawdziwe , ponieważ krótka średnia ruchoma przecina w dół i poniżej średniej dalekiej średniej ruchomej, w niedalekiej przyszłości pojawią się nowe trendy spadkowe Przekazywanie przeciętnych przejazdów zazwyczaj generuje bardziej wiarygodne wyniki w tendencyjnym rynku, który ma tendencję do osiągania nowych wysokich lub nowych upadków w zakresie co oznacza, że ​​średnie kroczące mogą krzyżować się wiele razy i mogą dać fałszywe sygnały handlowe Ważne jest z tego powodu, że najpierw identyfikujemy rynek jako trend lub zakres. Górny wykres przedstawia przykład jak średnie ruchome, po potwierdzeniu akcjami cenowymi, mogą sygnalizować możliwości obrotu. W drugim wykresie widać średnie ruchome zastosowane do pary walutowej AUD NZD, chociaż przykłady tego można łatwo znaleźć we wszystkich parach Zauważmy, że wzór Three Outside Up, który wnika w 20 średnia ruchoma Black Line w tym samym czasie 50-dniowe SMA żółte przecina 200-dniowy SMA Green Ten odwrotny wzór i fakt, że cena odbija się od 200 ruchomej ave gniewu, wskazuje, że moment obrotowy spadł i sygnalizuje, że może nastąpić raj. Oto klasyczna sekwencja wzorów świecowych połączonych ze średnimi średnimi sygnałami. Słowa zjednoczone. Dzień w życiu Co czyni z przeciętnego niemieckiego Tick. Ostatni rok Thomas Mller zjadł 42 9 kilogramów 94 6 funtów owoców, zużył 540 szklanek napojów alkoholowych, nosił piżamę do łóżka, oglądał co najmniej 1200 godzin telewizji, pić szampana na urodziny, otrzymywał nowe płyty muzyczne na Boże Narodzenie, pojechał do pracy i miał seks z żoną 117 razy Jest mężczyzną bez tajemnic. W tym samym roku Sabine Mller zjadł 57 kilogramów 126 kilogramów owoców, zużyła 229 szklanek napojów alkoholowych, spała w koszuli nocnej, sparaliżowała ciasto i oglądała ponad 1400 godzin TV Ona ma orchideę w swoim salonie i stwarza prawdziwe choinkę na święta - a seks z mężem 117 razy Jest kobietą bez tajemnic. Mullers spędził dwa tygodnie w tym roku na wakacjach - w Niemczech - i 1 stycznia 2008 r. odkryli, że zdobyli 370 gramów 13 uncji w czasie wakacji Thomas ma 45, 1 79 metrów 5 10 wysokości, ma nadwagę przy 83,5 kg i wynosi zarabiać 3 702 5 923 miesięcznie Jego żona, Sabine, ma trzy lata swojego juniora, 1 66 metrów 5 5 i waży niewiele mniej niż 67 kg 148 funtów Pracuje w niepełnym wymiarze, nosi długie włosy, ale nie za długo, prowadzi gospodarstwo domowe samodzielnie i lubi czytać horoskopy. dwaj żonaty od 17 lat, a ich jedyne dziecko, Alexander, obróciło się w zeszłym roku. Miał 14 lat, kiedy pocałował dziewczynę po raz pierwszy. Mllers mieszka w Kolonii, rozsądnym wyborem dla typowej rodziny niemieckiej, ale dlatego, że wszystko o tej rodzinie jest trochę dziwne, ich salon zamieszkuje w Hamburgu Dokładnie, to w ciemnym, murowanym budynku, w którym mieści się biuro Jung von Matt, jednego z najbardziej udanych agencji reklamowych w kraju To może oznaczać tylko jeden rzecz Mullerowie są fikcją Thomas Mller jest przeciętnym człowiekiem niemieckim , Sabine jest przeciętną niemiecką kobietą i ich rodziną jest przeciętna rodzina Teutonów Są to, co specjaliści od marketingu nazywają najpopularniejszymi Niemcami Istnieją, ale znowu są nowicjuszami wyobraźni marketingowych Niezależnie od ich statusu, są one nieodzowne. Z Magazyn. Aby utrzymać reputację jako fabrykę pomysłów, cztery lata temu agencja wymyśliła koncepcję stworzenia salonu Mllers Korzystanie z danych statystycznych, wyników ankiety, sondaży, sprzedaży, wraz z wywiadami domowymi z 20 prawdziwe rodziny, zbudowali przeciętny niemiecki pokój dzienny, wraz z najpopularniejszymi niemieckimi tapetami, roślinami w pomieszczeniach i knickknacksami na bokoburkowych drużynach twórczych i strategicznych Jung von Matta teraz wykorzystują przestrzeń na spotkania. Daje im poczucie, że rozmawiają z sklepem w środku przeciętnego niemieckiego życia, wpatrując się w ściany przeciętnego niemieckiego salonu. Każdy wchodzący do pokoju ma niesamowite poczucie, że jego mieszkańcy zostawili to tylko chwilę wcześniej, być może zrobić kanapkę w kuchni lub chodzić do piwnicy, aby włożyć suszarkę do pralni. Ale nie ma kuchni ani piwnicy. Pokój jest aktualizowany co pewien czas, zgodnie z najnowszymi trendami i nowymi wiadomościami Stażyści na Jung von Matt podwójnie jako służący w salonie Ich praca polega na upewnieniu się, że przewodnik programu telewizyjnego jest zawsze otwarty na właściwej stronie, rośliny są pod napojami, a książki na półkach są aktualne Moppel-Ich, bestsellerowa książka dietetyczna, została dodana w ostatnich latach dla Sabine Mller, wraz z ostatnimi seriami serii Harry Potter, książką na temat przyjemności z rzuceniem palenia, rozpowszechnianie popularnych książek samopomocy i najnowszych bestsellerów, obok przewodnika po śródziemnomorskiej przystani turystycznej Mallorca - lekkie czytanie dla męża Thomas. Average Niemców Thomas i Sabine lubią malować ściany żółte i ozdobić je zdjęciami rodzin i zwierząt Małą kolekcję wypchanych zwierząt mężczyźni leżąca na tylnej kanapie zapewniają niezbędną dawkę przytłocności. Zrozumąc te wszystkie intymne szczegóły są równie ważne dla agencji reklamowych, jak dla firm będących ich klientami - ponieważ przeciętne niemieckie zasady gospodarki kraju, określanie tego, co jest nabywane i co jest produkowane Partie polityczne są również zainteresowane znalezieniem tego, co myśli Thomas i Sabine Mller i czego chcą z życia Politycy chcą być tam dla Mullerów, a przynajmniej stworzyć wrażenie, że identyfikują się z typowy niemiecki wyborca ​​Wszystko o swojej polityce skierowane jest do przeciętnego wyborcy w centrum politycznym, mimo że centrum stopniowo się kurczy. A kto w mediach, który nie bierze pod uwagę tego, co przeciętny niemiecki lubi słuchać, czytać i oglądać, skazany na niepowodzenie. Przeciętny niemiecki, to fikcyjne stworzenie garstki kierownictwa reklamowego, jest najważniejszą osobą w kraju, wooed i ścigany przez busin ess, klasę polityczną i sferę publiczną Ten przeciętny niemiecki, który również jest wyśmiewany, pogardzany i boi się - jest prawdziwym królem Niemiec. Każdy, kto rozpocznie poszukiwanie tej osoby, która angażuje się w uogólnienie, pracują z kompozytowym obrazem, rozmytym na szczegóły, a jeszcze mniej fascynujące Każda osoba jest ciekawa jego własnej bliskości do normy iw ten sam sposób każdy chce być wyjątkowy, oryginalny i rozpoznawalny jako indywidualny A jednak , w dążeniu do unikatowości, jednostka faktycznie przemieszcza się w wielkiej procesji, nazywanej średnią znacznie częściej niż podejrzewa nawet największy indywidualista, przekonany, że jest jedyny w swoim rodzaju, mierzy swoje szczęście wobec przeciętnej osoby. Ironicznie, jest jasne, że ten przeciętny niemiecki jest nieistniejący lub przynajmniej istnieje tylko jako przeciętna kobieta niemiecka lub przeciętny człowiek niemiecki Wykonujemy nasze codzienne decyzje znacznie bardziej jednolicie, niż nam się wydaje, niektóre pochodzące z przymusowych konieczność i inni osiągnęli całkowicie swoją wolną wolę Dlaczego, na przykład, że od lat jaskrawo jest najpopularniejszym kolorem niemieckich samochodów i dlaczego takie preferencje kolorów uległy zmianie, jakby w tajemnicy, na metaliczny szary a także niedawno na czarno. Każde prywatne i wyraźnie indywidualne decyzje, takie jak nazywanie dzieci, podążają za jasnymi wzorami i modnymi strojami, z Pauls i Maxes, Maries i Hannahs zginęli od dziesięcioleci, zanim powróci do popularności. takie jak Ernst, Wilhelm czy Elfriede wkrótce wrócą w modzie Jeśli tak, dlaczego jakie są kryteria podejmowane przez nas podejmowane decyzje Co pozwala nam wpłynąć na nas Co to jest wolność. Jest sytuacja paradoksalna W czasach, w których cała indywidualność jest obchodzona przez niektórych i namalowane jako źródło wszelkiego zła przez innych, coraz większa jednolitość odbywa się w dużym obrazie, to tylko garstka dużych korporacji, która nas ubiera i dostarcza nam akcesoria, zabawek i domów, produkują elektronikę, z którą się bawimy, wyposażamy komputery za pomocą mniej lub więcej tego samego oprogramowania, serwujemy nam przygotowane potrawy i pomagamy nam rozwiać nudę serią wymiennych gier W międzyczasie Hollywood i jego zastępcy doskonale sformatują pragnienia, które pomogą nam wypełnić trochę wolnego czasu. Papierosy były sprzedawane raz po raz, informując nas, że każdy jest oryginalnym, a przez prawie 20 lat marketingowiec hawked popularnej niemieckiej marki margarine Du darfst Możesz sugerować, że typowy konsument Du darfst jest ktoś kto nalega, chcę pozostać takim, jakim jestem Ale co ja lubię Jestem kim jestem mistrzem swojego życia lub produktu mojego środowiska Ludzie zawsze zadawali te pytania, ale nigdy wcześniej nie byli tak chętnie na znalezienie odpowiedzi , i nigdy nie miał tak wielu danych, aby wskazywać je we właściwym kierunku. Niemiecki Urząd Statystyczny i jego odpowiedniki na szczeblu państwowym wykorzystują coraz bardziej wyrafinowane metody oświetlić wszystkie najważniejsze aspekty naszego życia, zachęcając nas do pisania pamiętników i spisania sposobów spędzania czasu w odstępach 10-minutowych, a następnie zastosuj skomplikowane procedury opisujące ogólny kierunek podjętych przez cały stado. Ale to nie tylko nasz firmy, a nie tylko nasze rządy, które są zajęciem X-raying modern man Banki, firmy oferujące przesyłki pocztowe i dostawcy usług telefonicznych nieustannie badają osobę, zdecydowaną odkryć, czy jest godna wiarygodności, czy który z nas jest zbyt często za naszymi rachunkami i pojawiają się krótkie w rankingu oceny wiarygodności kredytowej. W międzyczasie badacze rynku w świecie biznesu nie są zainteresowani indywidualnym, ale przeciętnym człowiekiem, twarz mas Ludzie przemysłu prezerwatyw, lodówki i papierosów, importerzy świeżych kwiatów, destylatory szkockiej whisky i ligów sportowych - wszyscy chcą wiedzieć, jak żyjemy, co myślimy, co robimy i co robimy, co lubimy, co nienawidzimy i co nas skłania. na przykład Niemców Towarzystwo Badań nad Konsumentami wie, na przykład programy telewizyjne, na które oglądamy, i ile czasu interesuje nas wydawanie pieniędzy, a co zamierzamy kupić Federalny Urząd Statystyczny wie, jak na ile żyjemy, ile wynajmu płacimy i ile zarobimy, niemieckie towarzystwo ADAC i firmy ubezpieczeniowe auto wiedzą, kto preferuje, które samochody i jakie rodzaje kierowców najprawdopodobniej powodują wypadki. Seksowe instytuty badawcze oferują dane dotyczące życia seksualnego i piwa producenci piwa, a ile pijemy, podczas gdy specjaliści ruchu drogowego mogą nam powiedzieć, ile kilometrów przeciętnego niemieckiego siedzi w ruchu dziennie Związki zawodowe mają swoje statystyki dotyczące świata pracy i agencji ubezpieczenia zdrowotnego wie, dlaczego nazywamy chorych, ale nigdy wcześniej nie wszystkie te dane zostały połączone w jeden obraz, jak to zrobił SPIEGEL W tych przypadkach, gdy nie było dostępnych danych, SPIEGEL prowadził własne badania W każdej z dwóch serii sondaży 1.000 Ger pytano ich o ich postawy i przyzwyczajeń. Ponadto przeanalizowano dane dostarczane przez największe niemieckie instytuty od głosowania, takie jak TNS Infratest i Allensbach. Końcowym rezultatem jest ten wizerunek przeciętnego człowieka. Jest to uogólnienie i dokładnie takie, jak szczegóły tej uogólnienia są, pozostaje tylko to, że uogólnienie Kiedy zbadamy i porównujemy dane liczbowe i wnioski, otrzymujemy zaskakująco dużą ilość informacji na temat tego, jak wyglądało nasze życie, gdyby nasze nazwiska to Sabine i Thomas Mller, z salonem w Hamburgu ironia tego wszystkiego jest taka, że ​​w rzeczywistości jesteśmy tymi fikcyjnymi ludźmi - niektórzy, mniej mniej - lub przynajmniej w większym stopniu niż zakładamy, że goście w salonie w Jung von Matt często są zszokowani ile przypomina ich własną przestrzeń życiową i wychodzą z uświadomieniem sobie, że zawsze zachowujemy się w stosunku do społeczności społecznej otaczającej nas i że najwyraźniej często korzystamy z naszej wolności zrzeczenia się tego samego libe rity i indywidualności. Tak więc zostaliśmy z złożonym szkicu niemieckiego, kompozytowego wizerunku przeciętnego dnia w życiu przeciętnych Niemców Sabine Mller i Thomas Mller To jest odmiana koncepcji malowania liczb, a co przychodzi w końcu jest portret ludzi o szlachetnych zasobach, dobrze wykształconych, racjonalnie zadowolonych i skromnych ludzi. Część 3 Jak Niemcy pracują. PR 4 Jak pracują Niemcy. PR 5 Jak Niemcy biorą swój posiłek. Part 6 Jak Niemcy kierują się. PRZYDANIE 7 Jak Niemcy robią zakupy i konsumują. Part 8 Jak Niemcy zdobią i zrelaksują się. Part 9 Jak Niemcy czytają i oglądają TV. Part 10 Jak Niemcy wychodzą. Część 11 Co się dzieje, gdy Niemcy wycofują się na okładki. Part 12 Miłości, Szczęścia, Pieniądze i Zdrady.

No comments:

Post a Comment